tisdag 17 juli 2012

Erbjuder lån mellan privatpersoner

Stat: GotlandLand: SverigePostnummer: 71010Listade: juli 15, 2012 14:57Förfaller: 89 dagar, 5 timmar

Hej
Individer av alla slag. Alla ni som behöver en fond för att starta ett företag. Du som avvisas av finansiella institutioner i förhållande till en låneansökan i enlighet med deras mycket hög och de olika irritationsmoment göra först innan du tar i besittning pengar.
För dessa människor om du inte oroa dig inte mer eftersom jag är en privat legitim långivare och certifierade för att hjälpa dig genom att ge dig ett lån.
Så jag ge mina e lån från 1.500 till 2.500.000Kr med en hastighet av 5% till en person av god karaktär, med ett erkännande, i god tro och kan betala mig enligt de överenskomna tidsfristerna.
Så jag ger mina lån inom följande områden:
- Att köpa en bil, byggnad, cykel ….
- Konstruktion av bostäder, företag ….
- Bra lönsam affär
- Äktenskap
- Skuldreglering
- Och någon annan aktivitet ….
Så om du är intresserad av ett lån inte tveka att kontakta mig direkt via min personliga e-postadress: sarah.andrearamelon@gmail.com
Tack och Gud hjälpa dig att nå dina finansiella planer.





View the original article here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar